Zaznacz stronę

Słoneczne popołudnie w „Mordorze” na Domaniewskiej, jestem w drodze na lunch z klientem i wtedy właśnie dzwoni do mnie telefon. Nieznany numer, człowiek przedstawia się jako menedżer zarządzający firmy Starway w imieniu Mateusza Grzesiaka, że ma ten numer od Piotra Grządziela (mistrz budowania marek, z którym miałem okazję pracować przy 3 projektach), który polecił mnie jako projektanta pięknych stron internetowych, czy jestem zainteresowany rozmową o współpracy? Odpowiedziałem, że… Nie znam firmy ani osoby, ale z wielką radością spotkam się, żeby porozmawiać o współpracy. To był moment, w którym nie znałem jeszcze świata psychologii pozytywnej, coachingu, wtedy byłem zatopiony w świecie korporacji, firm kosmetycznych, współpracy z wielkimi, wspaniałymi agencjami i właśnie miałem się umówić na spotkanie z jednym z najbardziej znanych ludzi na polskim rynku rozwoju osobistego, którego nazwa, strona i komunikacja wyglądała w dużym uproszczeniu tak.

Przed

Mateusz Grzesiak, personal branding, agencja, strona www, grmg, rebranding

http://web.archive.org/web/20130530033743/http://www.grmg.pl/

W naszym pierwszym spotkaniu poza Mateuszem i jego zespołem brał udział Piotr Grządziel, który rozpoczął już pracę nad marką osobistą Mateusza, ustalając archetyp (bohater z wspierającym archetypem mędrca), misję życiową i strategię działań, a ja zostałem zaproszony na etapie przekuwania tych ustaleń na projekt strony www i materiałów on-line (wtedy jeszcze pod marką 3fighter.com). Nad zestawem ikon i identyfikacją off-line szkoleń pracowało genialne Mama Studio. Na spotkaniu ustaliliśmy mocne strony, kierunek działań i formę komunikacji. Premiera nowego projektu i promocja marki Mateusz Grzesiak miała miejsce na konferencji National Achievers Congress Poland w 2013 roku. Efekt naszej pracy możesz zobaczyć tutaj.

Po

Mateusz Grzesiak, personal branding, agencja, strona www, grmg, rebranding

http://web.archive.org/web/20131211180234/http://mateuszgrzesiak.com/

Na późniejszym etapie naszej współpracy przygotowywaliśmy komunikację i kreacje na oficjalny fanpage Mateusza, oraz projekt strony ze szkoleniami online http://mateuszgrzesiak.tv

Jaki był efekt naszej współpracy?

Mocne Marki „działają”, czyli same pracują na swój sukces jedynie korzystając z narzędzi takich jak strona, fanpage i komunikacja. Mateusz już był bardzo rozpoznawalny, a nasze działania, jego współpraca z Milewski & Partnerzy, 360sbc, nowa oferta szkoleniowa i intensywna praca zespołów sprzedażowych i marketingowych, spowodowały w ciągu niecałego roku nastąpił ponad dziesięciokrotny wzrost zasięgów działań marki MG.

Czego się nauczyłem?

Że Mateusz to mistrz systemów, matryc i błyskawicznego wdrażania nowej wiedzy. Że warto jest mieć mocną pozycję negocjacyjną, bo wtedy druga strona wykazuje się kreatywnością i pro-aktywnością. Warto współpracować ze świetnymi specjalistami, bo wtedy następuje synergia umiejętności i efektów. Koniecznie muszę skrócić czas dostarczania projektów, bo może to nadmiernie stresować i frustrować klienta.

Co Ci się podoba w marce osobistej Mateusz Grzesiak?